Politikker

Goddag og farvel

Det er vigtigt, at vi altid siger godmorgen og farvel til hinanden. Hvis I oplever, at det har været en svær aflevering, er I altid velkommen til at ringe i løbet af formiddagen for at høre, hvordan det går.

Hvis der er andre end jer forældre, der kommer og henter jeres barn, skal vi informeres om det på forhånd.

Ved indgangen har vi et afkrydsningsskema, hvor I skal sætte et godmorgen-kryds, når jeres barn møder ind, og et farvel-kryds, når jeres barn går hjem.

Sygdom

Syge og sløje børn må ikke komme i institutionen. Børnene skal kunne følge vuggestuens rytme inde og ude. Såfremt jeres barn er syg eller holder en fridag vil vi gerne have besked - og gerne inden kl. 9.
Bliver jeres barn syg, så kontakter vi jer og beder jer om at hente jeres barn.

Fødselsdage

Når jeres barn har fødselsdag er det en ganske særlig dag, som vi gerne vil fejre i vuggestuen. I er velkommen til at medbringe noget til uddeling. Det kan f.eks. være rosiner, boller eller lidt frugt. I er naturligvis velkommen til at deltage. Vi vil gerne planlægge dagen med jer i god tid – så henvend jer til barnets kontaktpædagog, så vi kan tilrettelægge dagen, så det bliver en god oplevelse for jeres barn.

IT dannelse

Shape Created with Sketch.